Snoepbox

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze snoepbox zien.

Hierbij heb ik gewerkt met de Sweets box card A5 snijmal van Craft Emotions.
Hiermee maak je normaal een staand doosje. Ik wilde iets anders doen.


Allereerst heb ik de mal van het doosje twee keer gestanst.


Bij één van die twee mallen heb ik alle plakranden aan de onderkant eraf geknipt.


Deze mal zonder plakrand leg ik vervolgens over de plakrand van de ander mal en deze plak ik aan elkaar.


Daarna plak ik het doosje dicht.


Vervolgens ga ik het designpapier snijden.
Ik heb gewerkt met het designpapier Hello spring van Craft & You.

Dit teken ik aan de binnenkant van de mal behalve de rechterkant. Deze teken is aan de andere kant van de snijlijn. (Zie lichte potloodpijlen)


Vervolgens leg de ik mal andersom.
Hierbij moet je erop letten dat er aan een ronde kant een vierkante kant komt.
Deze keer teken ik de mal volledig aan de binnenkant af, ander wordt je designpapier te lang.


Dan heb je het doosje.

Ik heb deze als volgt versiert:





Dit doosje sluit met een lintje.





En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

 



 

1 opmerking: