Mobiel

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze mobiel zien.
 Gemaakt met het designpapier Hopping Bunnies van Craft&You.


Dit papier heeft zulke prachtige en schattige beestjes in het papier dat ik deze het liefste allemaal wilde gebruiken en in deze mobiel kon dat.


Ik ben begonnen met het snijden van twee cirkels met de Cirkelsnijder van Craft Emotions.
Hierop heb ik twee net iets kleinere cirkels van designpapier gemaakt.

 

Bovenin heb ik twee mooie platen gekozen die ik uit het designpapier heb gehaald.


Op de kleine ronde baan wilde ik vervolgens wat eendjes laten lopen.

  

Ik heb toen 5 verschillende eendjes uitgeknipt en, door de onderkant om te vouwen, deze laten staan op de bovenste ring.

 

Aan deze kleinste ring heb ik vervolgens allemaal kleine muisjes op een ballon gehangen.

 

Hieronder komt de grote ring.
Hieraan heb ik de grotere beestje gehangen, die onder een serie ballonnen hangen.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


   

















  

 









1 opmerking: