Voetbalkaart

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een voetbalkaart zien. 

Ik heb deze kaart gemaakt met de papierset voetbal van Dutch Doobadoo. Ook heb ik gebruikt gemaakt van de Dutch Doobadoo card art voetbal mal. 



Als basis heb ik een groene dubbele kaart gebruikt, hierop heb ik eerst geel cardstock geplakt en dan design papier.  Ik heb een goal gemaakt door van zwart papier de vorm van de goalpalen te maken. Hier heb ik het designpapier van het net onder geplakt. Dit lijkt zo precies op een echte goal.



In de goal heb ik ballen geplakt. Ik heb hierbij  gebruik gemaakt van de set paper art voetbal. Daarin zitten ballen die je kunt uitdrukken uit dit papier. De ballen hebben allemaal een eigen gezichtsuitdrukking.

Kijk deze ballen toch eens geschrokken kijken. Die zijn vast bang dat die grote bal precies op hen valt en die onderste bal heeft volgens mij al een bal op zijn kop gehad.



De grote bal heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal. Hierbij moet je even goed opletten. De witte vlakken zijn niet allemaal hetzelfde en je moet daarom de witte vlakken wel op de goede plek opplakken. 


Uit de papierset heb ik dit gave hartje geknipt. Deze heb ik op de hoek van mijn kaart geplaatst, om de kaart nog meer te versieren. 


In de goal heb ik met de hieronder genoemde snijmal van Craft Emotions gebruikt. Hierop heb ik de tekst gestempeld uit de bijpassende stempelset. Deze pijlen heb ik vervolgens bol opgeplakt door alleen de meest linker- en de meest rechterkant vast te plakken.


Een ander vel designpapier had hele leuke strepen. Hiervan heb ik het gras gemaakt door telkens punten te knippen per kleurtje. 



Daarna heb ik alles in elkaar geplakt en dan is dit hoe de kaart is geworden. 


Veel knutselplezier!

Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   

2 opmerkingen: