See the world

Goedemorgen,

zoals jullie al gezien hebben deel ik de maandag samen met Renate, en gaan we om en om wat plaatsen. Zo krijg ik het wat rustiger, waar ik even hard aan toe was.

Heb voor jullie een canvas board opgepimpt.


Dit formaat is 18x24 cm. En heb met de lijn van Studio Light gewerkt, New Awakening.
Als basis begonnen met gesso in te smeren en kleuren opgezet met Distress Oxide: Broken China en Tea Dye, en nog met gewone distress inkt: Peacook Feathere en Tea Dye.

Het fototoestel is van rice paper nr 04.


Hier een mask van Studio Light JMA-NA-MASK03 en met de Cadence Relief Pasta opgezet, deze werkt heel prettig, ook heb ik wat glitter eroverheen gestrooid, deze is van Nuvo, kleur Copper.


Dit komt uit het elementen vel nr 40.


Chipboard van Jolanda de Ronde 491.200.021 en dit bewerkt met Wax Paste van Craft Emotions metallic yellow en turtle green. Heb dit ook langs de zijkanten van deze lijst gedaan.
En hier en daar wat Nuvo drops, kleur Wedgewood blue.
En wat sisal eronder geplakt.




See the world is een stickervel van Dutch Doobadoo, heb deze verhoogd opgeplakt met wat chipboard.
Daarachter gewoon met rice papier uitgedraaid een negatief van Studio Light JMA14.
En dit ging zeer goed, wilde het niet te dik erop hebben en dacht laat ik het eens met rice paper uitdraaien, en zo krijg je allerlei hoogtes op je creatie.


Wat gedoodeld langs de randen en bovenin zie je dat ik de maks met het distress inkt erop gezet heb.
Ook heel lichtjes overal een achtergrond tekst stempel van Studio Light JMA20.

Hoop jullie wat geïnspireerd te hebben en ook eens vuile vingers wilt krijgen, dan zien we jullie creaties graag tegemoet op onze fb groep.


Groetjes, 

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

   

  

  

  

3 opmerkingen: