Vintage kaart


 Hoi Allemaal,

Vandaag een hele andere kaart. Dit is een meer vintage kaart geworden. 



Om deze kaart zit een band, om zo de flappen bij elkaar te houden. Op de band heb ik gebruik gemaakt van de snijmal van Marianne design. Dit is het bruine "netje" dat je je op de band ziet. Ook heb ik in deze creatie gebruik gemaakt van een snijmal van Craft Emotions. Dit is een vierkante mal met een rafelige rand. Hiermee heb ik zowel het designpapier op het vierkant, als de vorm van het grote donkerblauwe vierkant gesneden. 


Als je de band van de kaart haalt zie je de twee flappen. Deze komen uit de het Dutch Doobadoo stencil dat hieronder vermeld staat. 



De linkerflap kun nog weer uitklappen. Hierin zit een label gestoken. Op het label staat de tekst "Sending you lots of love", een stempel van Craft Emotions. 




Als ik ook de andere flap openklap, zie je aan de binnenkant de stempel "hieperdepiep". 


In het midden van de kaart heb ik een snijmal gebruikt voor de banners. 
Op de banner heb ik de tekst "Van hart gefeliciteerd met je verjaardag" gestempeld. Ook heb ik met verstevigingsringetjes de gaatjes versiert. In de linkeronderhoek zie je weer de mal van Marianne design. Hierop het ik met de snijmal van Craft Emotions vierkantjes  met rafelige rand gesneden en deze gemat op blauw cardstock. Hierdoor zie je de rand erg goed. 
Ook het andere design papier is overigens gesneden met deze mal en toen gemat op blauw papier



Veel Knutselpapier!

Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

  

   

 

1 opmerking: