Blue Mood

 Hallo Allemaal.

Als de bezorger komt en deze komt nieuw papier brengen.
Dan kijk ik altijd wat erin zit.
Deze keer heb ik van Craft OClock het Blue Mood papier meegenomen.
Ik dacht hier ga ik eens wat mee doen.

 
Deze kaart heb ik ermee gemaakt.
De basis heb ik gemaakt van wit linnen karton.
Afmeting van de kaart is 15 x 15 cm.
De vouwlijn leg je naar boven.
Onderaan de kaart zet je in het midden een stipje.
Aan de zijkant van de kaart zet je een stikje op 5, 10 en 15 cm.
Dan maak je een rillijn van het midden naar de zijkant.
Je hebt dan drie rillijnen aan ieder kant.
Dit ga je vouwen met een bergvouw, dalvouw en bergvouw.
Dan krijg je de punt zoals ik deze ook aan de voorkant van de kaart heb.


Boven aan de punt heb ik in donker blauw linnen karton gefeliciteerd geplakt.
Deze stans is van CraftEmotions 115633/0012.


Onderaan aan de kaart heb ik een bloemen toef gemaakt.
Het gingco blad blijft een favoriete mal bij mij.
De bloemen heb ik allemaal uit het design papier gestanst.


De grote bloem is van Leane.
Daar onder oprol bloemen van Joy! Crafts.
En rechts onderin is een bloem van CraftEmotions.


De binnen kant van de kaart heb ik ook design papier geplakt.
En de tag houders heb ik zo gemaakt, dat de punt van de bovenkant,
er precies tussen valt.
2 kleine labels heb ik erbij gemaakt.


De labels wilde ik niet blauw laten.
Dat was mij te kaal.
Dus heb ik er iets opgemaakt.
Ik heb de grungy mal van Joy! Crafts genomen.
Ik heb er 2 op papier gelegd, zodat de binnen kant er ook uitgesneden wordt.
Een stukje heb ik pas gemaakt op de label.
De randen bruin aangezet met Ranger Walnut Stain.
Dan ziet het er toch even anders uit.

En wil jij dit patroon ook gebruiken en er een prachtige kaart van maken?
Ik zeg doen. Wij zien jou kaart graag op onze facebook pagina terug.

Creatieve groetjes van Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.  


















5 opmerkingen:

  1. Wat laten jullie toch prachtige creaties zien elke keer, dikke pluim voor het dt! Ik ben wel heel benieuwd naar de uitslag van de juli challenge.
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Irene. Wij maken de uitslag volgende week bekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig papier, daar zou de postbode mij ook heel blij mee maken. En je hebt er iets prachtigs van gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen