Morning

Dag Allemaal.

Hier is mijn blogbericht voor Hobbyshop Veldmaat.

Blauw is mijn lievelingskleur 
en wat was ik blij toen ik van dit papier wat mocht gaan maken.

Het designpapier is van Craft &You Morning Mist,


Voor de basis heb ik blauw linnen karton gebruikt nummer 1095,

Bij ons zijn nieuwe bloemetjes binnen gekomen.
Ik vind ze zo mooi dat ik het niet kon laten om ze niet te gebruiken.

Onder de bloemen heb ik een label uit gestanst
 van JMA-NA-CD21.
Op dit stencil zit ook de muziekbalk.

Verder heb ik de filmrol van Tim Holtz gebruikt.

Vlinders kom je nog vaker tegen op mijn creatie
en deze zijn van verschillende merken.


Dit model heeft onze kleindochter uitgezocht.
Tijdens het logeren wilde ze een kaart maken 
voor haar moeder die binnenkort jarig is.

Op het linker gedeelte van de zig-zag heb ik het 
stencil van CraftEmotions gebruikt.
1111/111
Dit is een nest met verschillende maten, 
zo kon ik ook het design papier stansen.

Het tweede deel van de zigzag heb ik een
 pocket geplaats met een label erin
 van CraftEmontions nummer 115633/1601
De stempel is van Crealies. 


In het middengedeelte heb ik ons 
eigenmerk envelopje en 2 ballonnen geplaatst.
Dit vond ik voldoende omdat het papier al goed uitkomt.


Het rechter gedeelte komt overeen met het linker gedeelte.
Hiervoor heb ik dezelfde pochet en labels gebruikt als links.
Ook de stempel is weer van Crea Lies.


En zo ziet het eindresultaat er dan uit.

Mijn kleindochter heeft hem in een andere kleur gemaakt 
en hopelijk is haar moeder er blij mee.

Dit was het voor vandaag.
Fijn dat je dit bericht hebt gelezen 
en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

  

2 opmerkingen: