Hang-in-there kaart


Hoi Allemaal,

Mijn tweede post alweer hier, wat vliegt die week toch om.

Deze keer mocht ik aan het werk met de superschattige varkentjes uit de crafty kit van Dutch Doobadoo. 


Ik heb er voor gekozen om de slimline kaart liggend te maken. In mijn kaart heb ik ronde gaten gemaakt. Dit zie je beter in onderstaande foto. Hierin heb ik de varkentje gehangen door een dun draadje achter de varkentjes langs te doen en dit aan de binnenkant van de kaart vast te zetten. Ik heb er voor gekozen om het draadje zowel aan de bovenkant, als aan de onderkant vast te zetten. Zo hebben de varkentjes een klein beetje speling en bungelen ze maar een klein beetje. 


Hieronder zie je het touwtje aan de bovenkant lopen. 


Ook heb ik bij deze kaart gebruik gemaakt van de leuke stempels Craft Emotions. Hoe toepasselijk is de tekst "Hang in there"? (Letterlijk "hang daarin", maar het betekent "hou vol".)



In de rechterhoek heb ik hem nog iets versiert en onder de varkentjes spettert de modder. Ook dat is trouwens een leuke snijmal. (Zie de producten onderaan.)



En dan wordt de kaart uiteindelijk zo. Zijn de biggetjes niet té schattig?



Veel knutselplezier!

Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel. 

  

  


3 opmerkingen:

  1. Echt een super lief en schattig kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De biggetjes zijn zeker schattig en makkelijk in gebruik als je wat sneller een kaartje wil maken zonder ook een plaatje te moeten inkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen