Challenge Maart 2024: Gebruik Bloemen op je kaart

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn creatie zijn voor de lopende challenge.

Ik heb een label gemaakt met bloemen erop.

Het design papier is van Maja Design.
En de label die ik heb gemaakt is uitgestanst met een mal van CraftEmotions.

In plaats dat ik nu mijn eigen label houder ga maken.
Heb ik ervoor gekozen om een broekzak te nemen.
Een keer wat anders en het staat best grappig.
Op de broekzak heb ik allemaal bloemen geplakt.
Deze zijn gemaakt met de mal van Leane.


Boven aan een vlinder van CraftEmotions.


Uiteraard nog wel een label met een mooie wens erop.
Dit is mijn creatie voor de challenge.
Doe jij ook mee?

Jij kunt je kaart hieronder inleveren.
Of in de groep, voor de groep klik HIER.

Er zijn een aantal spelregels:
Je mag met maximaal 2 kaarten deelnemen,
Duidelijk zichtbaar op de kaart 2 artikelen die te koop zijn in onze webwinkel,
Jou kaart mag niet voor 1 maart op de website hebben gestaan.

Heel veel succes!!
Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zie je de artikelen die ik gebruikt heb bij deze kaart.
Klik op het plaatje en je komt bij het juiste artikel in de webwinkel.

  

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten