Plannerpagina

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze plannerpagina zien.

'

Hierbij heb ik gewerkt met de Vintage Ladies van Paper Favourites.
De achtergrond is gemaakt met het designpapier Simple Beautiful van Art Alchemy.
Ook de bijbehorende knipfiguren heb ik gebruikt.


Met de Visgraat mask van Dutch Doobadoo heb ik de pagina versiert.
De pasta is de Glacier Paste van Nuvo, prachtige glimmende pasta in verschillende kleuren.
Ik heb de kleur Galaxy Blue gebruikt.


De bloemetjes zijn gemaakt met de Bloemenmix stans van Craft Emotions.


De rand van de pagina is gemaakt met de stans "Cutting Die Planner Essentials nr.110" van Studiolight.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


 









   






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten