Mini albumpje

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag dit mini albumpje zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het mooie designpapier Sweet Ballet van Scrapboys.


De basis van het albumpje heb ik gestanst met de mal "vierkanten scalop XL open" van Craft Emotions.
Deze heb ik aal elkaar gemaakt tot albumpje.


Op (bijna) iedere pagina is ruimte voor een foto.


Op deze rechterpagina zit een kaartje in een pocket.
Hierop zou je een passende tekst kunnen schrijven bij de foto's.

 

Ook hier kunnen weer foto's geplaatst worden.



En zelfs op de achterkant is een plek voor een foto, zodat je er lekker veel foto's in kwijt kunt.
Het albumpje is lekker dun en zou dus zelfs op de post kunnen.
Dit systeem kun je ook als kaart maken met meer of minder bladzijden.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten