mijn eerste kaart


Hallo allemaal,

Voor mijn eerste werkje kreeg ik het mooie rustige papier van Paper pad: Linen Story. Deze is heel mooi te gebruiken als huwelijks felicitatiekaart.

Ik heb hierbij de mal van Studio Light Essentials nr 81 als basis met roze cardstock  gebruikt .

 De tweede laag is kraftpapier  en daarbovenop De paperpad van Linen Story was 6x6 inch. Om toch de juiste maat te krijgen heb ik hem in 2 delen uitgestanst. 

Het mooie ervan is dat je dan een extra vakje creëert.

In het vakje kunnen op deze manier extra tekst kaartjes ( of geld) ingestoken worden. De teksten zijn gestempeld met stempels van Craft Emotions ( nr 130501/5059) 

Langs de kaart heb ik effen lint  gebruikt en deze bestempeld met de stempels die bij de set bruidspaar horen. 

Zie hoe mooi dit bruidspaar is!

Het bruidspaar en de ringen heb ik gestanst met een stans van Craft Emotions 

Het bruidspaar is aan de randen gekleurd met kleuren van distress oxide en en met foamtape opgeplakt om iets meer diepte te creëren. 

Om de randen iets te verouderen heb ik distress inkt gebruikt. 

Onder het klepje met Ja! Ik wil heb ik de ringen  gebruikt. De ringen zijn 2x uitgestansd, 1x in de roze kleur en 1x in kraft. De onderste zijn gedistressed met distress inkt ( photo vintage) en net iets schuin boven elkaar geplakt.

Distres inkt ook voor de randen gebruikt.

 c

  Hier nog een overzicht van de kaart.

                                       Groetjes Gea designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl. Klik op je op het plaatje                                       dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten