Challenge Oktober Maak een herftstkaart

 Goedemiddag,

Vanmorgen om 11.00 uur was ik live op Facebook.

Hier maakte ik deze creatie met het Thema van de maand Oktober.


Het Thema is: Maak een herfst Creatie.

Voor de basis heb ik gebruikt gemaakt van de nieuwe mal  
Dutch Doobadoo nummer 470.784.268.

Deze heb ik wel iets anders gebruikt dan het Original.

Voor het design papier heb ik het volgende gekozen.



Van dezelfde serie heb ik ook elementen gebruikt.


De tekst heb ik als volgt gedaan.


Wit karton geplakt op Easy Connect tape.

 

Daarna  de mal met letters op het witte karton gelegd.


Nu kun je dit gaan stansen.

Na het stansen kun je de letters gebruiken  als stickers.



De kaart hieronder had ik afgelopen week al gemaakt.
Deze is toch weer iets anders dan die ik tijdens de live maakte.


Bedankt voor het lezen van dit bericht.
Je kunt hieronder jou creatie plaatsen.

Dit zijn de regels:
Jou creatie mag niet voor 01-10 -2023 op internet geplaatst zijn.
Gebruik 2 artikelen die te koop zijn in onze (web) winkel.
Wel duidelijk zichtbaar op je creatie.
Je mag mee doen met maximaal 2 creaties.

Bij een deelname van 10 of meer ingeleverde creatie
wordt er een bon verloot van € 10.00

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten