Challenge April 2024: Maak een koffiekaart

 Goedemorgen

Vandaag start de challenge van de Maand April.
De opdracht is: maak een Koffie kaart.

Zoals je hier ziet heb ik gekozen voor het
 Koffie en Thee papier van Maja Design.


Heb vellen van 30.5 x 30.5 gebruikt.
Verder heb ik de mallen gebruikt van Marianne design .

De koffiekan heb ik uit design papier geknipt.


Maar het plaatje op de klep komt uit een klein blokje.



De koekjes komen van het stencil LR0715



De tekst is van Marianne design CS-1135


Dit is de binnenkant waar een zakje in zit om koekjes te bakken.
Lekker bij de koffie.



Met de linker pons heb ik rondje geponst voor de sluiting.
Met de rechter pons heb ik de hoeken van de klep afgerond.

Doe jij mee deze maand?
Onder dit bericht staat een link 
en daar kun jij jouw creatie plaatsen.

Er zijn wat spelregels:
Gebruik duidelijk 2 producten uit onze (web) winkel.
Jouw creatie moet nieuw zijn,
en mag niet voor 01-04-2024 geplaatst zijn in een andere groep.

Ga jij deze uitdaging aan?
We verloten bij meer dan 10 inzendingen
 een waardebon van € 10.00 shop te goed.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De onderstaande producten heb ik gebruikt.





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: