Easelkaart vogels

Hallo allemaal,

Met het prachtige dessinpapier en plaatjes van Studio Light heb ik deze easelkaart gemaakt.
Voor de vorm heb ik mal van Dutch Doobadoo (470.784.057). De basis heb ik gemaakt uit babyblauw linnenkarton en kraft krijtwit gemaakt. Voor de vorm heb ik de mal een beetje overlappend over elkaar getekend. Dan in het midden en op een kwart een rillijn gezet. Zo krijg je een easelkaart.


In het midden heb ik een shaker gemaakt. Het frame is gemaakt met een stans van Marianne Design. De hartjes in de shaker komen uit deze mal. Het andere zijn shakables van Marianne Design.


De kat is een stempel van Carla Creaties. Vond deze er zo leuk bij. Hoe hij op de vogeltjes zit te loeren. Ik heb hem met Memento Tuxedo Black gestempeld op Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
   



   
  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten