Samen Creatief #44 uitwerking

Hallo allemaal,

Wat was het leuk om afgelopen dinsdag de Samen Creatief te geven op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat. Ook superleuk hoeveel mensen meegekeken hebben.

Dit is het pakketje wat ik heb gebruikt tijdens de live.
Hier zit voldoende linnenkarton, lint en een blokje dessinpapier van Mintay (Happy Birthday). Alle plaatjes die ik heb gebruikt zitten in dit blokje.


Vandaag laat ik jullie mijn eindresultaat zien.
Dit is de voorkant.

Hier zien jullie ook het bakje wat er in zit.

Dit is de binnenkant. Aan de linkerkant een pocket met label.

En hier de binnenkant van het bakje.

De labels zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design.

Bij het label zit ook deze doilystans.

Hier het label van dichtbij.

Het plaatje wat aan de binnenkant op het omhulsel zit.

Ook wil ik jullie nog het voorbeeld laten zien wat ik al eerder heb gemaakt.
Hiervoor heb ik dessinpapier gebruikt van Maja Design (Bohemian Harmony). 


Dit is de binnenkant. De tekst op het label is van Marianne Design.


En nog wat detailfoto's. Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.



De video van deze Samen Creatief is te vinden op het YouTubekanaal van Hobbyshop Veldmaat via deze LINK of hieronder.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten