Challenge December Gebruik een rendier op je kaart



 Goedemorgen 

Vandaag begint alweer de laatste maand van 2023.

De opdracht van de challenge is:

Gebruik rendieren / herten op jouw creatie.

Vanmorgen tijden de live op Facebook heb ik deze creatie gemaakt.

Ben begonnen met rood linnen karton.


Daarna ben ik verder gegaan met dit design papier.

Op de achterkant heb ik gebruik gemaakt van deze mal.
Door hem in meerdere kleuren uit te stansen,
kun je er een mooi geheel van maken.





Verder heb ik op de voorkant gewerkt 
met rendieren en bomen van JOY.
Deze hebben een mooie prijs.


Van CraftEmontions heb ik de stempel en de grasrand gebruikt.

        

Dit was mijn creatie,

Doe jij mee met jouw creatie?

Plaats heb onder de link die hier onder staat.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: