Outdoor easelkaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten die je kunt sturen naar iemand die graag buiten.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230). Deze heb ik 2x aan elkaar getekend op chocolade linnenkarton. Gerild in het midden en op 1/4, zodat je een basis hebt voor een easelkaart. Daarna heb ik de mal nog 1x enkel gemaakt. Het dessinpapier is van Mintay (The Great Outdoor). Uit het midden heb ik een vierkant gesneden en verhoogd met foamtape op de basis geplakt. Het deel wat ik uitgesneden heb, heb ik nog iets kleiner gesneden en in het midden geplakt.


Hier zien jullie de diepte iets beter.

Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.

Als steun heb ik een strook linnenkarton met daarop dessinpapier met foamtape op de onderkant geplakt. Hier heb ik verschillende op gemaakt. Deze heb ik op een stukje transparant sheet geplakt en de onderkant van het sheet heb ik onder de strook dessinpapier geplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten