Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een hele toepasselijke kaart voor jullie als inspiratie. Ik ben vandaag jarig en heb voor jullie een felicitatiekaart gemaakt. 
Soms is het leuk om een stempel net even anders te gebruiken. Voor deze kaart heb ik een kaart in slimlineformaat gemaakt. Voor het uitsnijden van de vormen heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Deze heb ik op een dubbele zalmkleurige kaart geplakt.

De bloemen heb ik gestempeld met Memento angel pink, zodat je een no line colouring krijgt. Hierbij zie je de gestempelde lijnen een stuk vager dan bij bijvoorbeeld zwart. Wanneer je de stempels in hebt gekleurd, zijn de gestempelde lijnen verdwenen. Ik heb eerst bloemen van CraftEmotions gestempeld op colorcard van CraftEmotions. Vervolgens heb ik de bloemen ook nog gestempeld op maskeerpapier en toen de achtergrond geblend met Distress Inkt in de kleuren Stormy Sky en Faded Jeans.


De tekst is ook van CraftEmotions en wilde ik op laten vallen. Daarom heb ik deze gestempeld met Versafine Onyx Black.

Hieronder zal ik de bloemen van dichtbij laten zien. Ik heb ze ingekleurd met alcoholmarkers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


  




 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten