Let's paw-ty

Hallo allemaal,

Tussen alle decemberdrukte vandaag een vrolijke verjaardagskaartje.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.868). Dit is eigenlijk een hondenhok, maar ik vond dat je hem prima voor andere dieren kunt gebruiken. De basis heb ik uit kerstgroen linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Piatek (Woodland Cuties).


Het aapje is een stans van CraftEmotions en heb ik uit mahoniebruin en zilvergrijs linnenkarton gesneden. Hij is zo aan de deur aan het slingeren dat ie een

Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.

De tekst is van Studio Light. De hoekjes heb ik bewerkt met een afrondpons van Vaessen.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

     









Geen opmerkingen:

Een reactie posten