Houten deur

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze variant op een dieptekaart zien.


Ik mocht werken met het prachtige Santa papier van Paper Favourites.
Nu zie ik hiermee overal prachtige dieptekaarten voorbij komen, 
maar ik wilde er eens iets anders mee doen.


De Dutch Doobadoo Slimline Venster mal bracht me op het idee van deze gave houten deur.
Ik heb de mal gebruikt om de de houten stokjes op maat te maken en de vorm van de ramen zo mooi rond te krijgen.


Met inkt heb ik de stokjes mooi donker gemaakt. 
En de stokjes heb ik vervolgens op de afbeelding geplakt.
En toen kreeg ik dit gave resultaat.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  
  








 

  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten