Challenge December Gebruik een rendier op je kaart

 Goedemorgen

Deze maand is de challenge gebruik een rendier op je kaart.
Hieronder zien jullie mijn kaart die ik heb gemaakt voor de challenge.


Ik heb gebruik gemaakt van Maja design papier.
En heb er een slimline kaart mee gemaakt.
De blauwe kleur voor kerst vindt ik heel erg mooi.


Aan de rechterkant heb ik kerstbomen geplakt.
Dit heb ik met foam tape gedaan.


En bij de bomen zie jij mijn rendieren.
Zijn ze niet lief?



Uiteraard een leuke tekst om de mensen  fijne kerstdagen te wensen.
Deze is van Marianne Design.


En maja design heeft ook mooie plaatjes in het design papier zitten.
En ook daar zit een rendier op.
Al met al vindt ik dat mijn kaart aardig gelukt is.
Doe jij mee met onze challenge?
Je kunt je kaart hieronder inleveren.
Of je gaat naar onze facebook groep. Daarvoor klik HIER!

Rikie heeft aan de hand van deze challenge een live gegeven.
Heb jij deze gemist. Dan kun je de live HIER nog nakijken.

Heel veel succes met deze challenge.
Leuk dat je mijn blog bericht hebt gelezen.
En tot de volgende challenge.

Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: