Challenge December 2022, maak een winter creatie

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een creatie laten zien voor de challenge van december.
De challenge is:  "maak een winter creatie."
Ik heb voor deze challenge een wintertafereeltje gemaakt.

Hierbij heb ik gewerkt met de mal Village House 3 van Craft Emotions.
Op deze snijmal kun je inkt doen en zo komen de lijnen en steenpatronen direct na het snijden al op het huisje.
Ik heb 3 huisjes gemaakt in drie verschillende kleuren.

  

Je ziet dat al deze huisje hetzelfde patroon van de inkt hebben gekregen.


Het rode en het bruine huisje hebben ook een dakkapel.
Deze zit ook bij deze snijmal.


Op de huisjes en op de bodem ligt sneeuw. Dit heb ik gedaan door er textuurpasta op de te deppen.
Dit vond ik nog net niet het echte sneeuweffect, dus de textuurpasta heb ik daarna met Ice Crystal paste bewerkt. Deze pasta geeft een glitter en een soort ijs-effect.

 
  
Verder zitten er leuke diertjes in het tafereeltje.
Deze zijn gemaakt met de Nativity plus set van Marianne Design.


Tot slot zitten er bomen in het tafereeltje.
Deze komen uit het Diy Block Essentials nr.12 van StudioLight.
Ook deze hebben sneeuw gekregen.


En dan is dit mijn creatie.

Je kunt nog meedoen met de challenge, door jou winter creatie in dit mapje te plaatsen.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: