Save that hug

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een wat romantischer kaart om jullie als inspiratie te laten zien. Scrapboys heeft zulk prachtig papier, Moments, met bijpassende plaatjes.
Als basis heb ik de slimlinemal van Dutch Doobadoo (470.715.827) gebruikt. De basis heb ik uit zilvergrijs en babyroze linnenkarton gesneden.


CraftEmotions heeft prachtige teksten die hier perfect bij passen. Ik heb ze gestempeld met Memento Espresso truffle zodat je een wat zachtere uitstraling krijgtn.

Het beertje heb ik wat verhoogd opgeplakt met foamtape. En deze tekst vond ik zo mooi bij het beertje passen.

Deze bloemen zijn ook wat verhoogd opgeplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
   
 










2 opmerkingen: