Be strong

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een triple easelkaart als inspiratie voor jullie.
De basis heb ik gemaakt met koraalmagenta linnenkarton. Deze heb ik gemat met grijs linnenkarton en kraft krijtwit. Het dessinpapier is van Piatek (Birdhouse). 

Ik zal jullie eerst de kaart laten zien en daarna uitleggen hoe ik deze gemaakt heb.



Voor de basis snij je cardstock van 17x17 cm en deze ril je aan 1 kant op 8,5 cm. Daarna draai je je cardstock een kwartslag en meet je af op 8,5 cm. Je snijdt dan vanaf die 8,5 cm in tot aan de rillijn.

Vervolgens ril je de 2 vierkante stukken vanaf buitenste hoek naar het midden (naar de rillijn).
Op deze stukken plak je op de onderste driekhoekjes stukjes cardstock van 8,5x8,5 cm.
Op de basis plak je een stuk cardstock van 16x8 cm wat je rilt op 5 cm en 10,2 cm. Hierop plak je ook een stukje cardstock van 8,5x8,5 cm.

Als steuntje voor het voorste kaartje heb ik een tekst gebruikt. Deze is van CraftEmotions en heb ik met foamtape opgeplakt.

De mooie plaatjes komen uit het dessinpapier.

De bloemen zijn gemaakt met stanzen van CraftEmotions.




Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  

  







2 opmerkingen: