Old farm

Hallo allemaal,

Scrapboys heeft zo'n mooie lijn in boerderijteam (Old farm). Ik vond het zonde om daar een kaart mee te maken en heb er een mini album mee gemaakt.

Voor de basis heb ik gemaakt met een set van Dutch Doobadoo (470.487.021). Hiervoor heb ik koffiekleurig linnenkarton gebruikt. Deze set is eigenlijk bedoeld om een babyalbum te maken, maar als je de fles niet gebruikt kun je de overige vormen voor allerlei gelegenheden gebruikt. Ik heb het daarna in elkaar gemaakt met boekbindersringen.

Dit is de voorkant. Het dessinpapier is al zo mooi van zichzelf. Dat heeft niet veel nodig.


Op de 2e pagina heb ik wat plaatjes gebruikt uit bijbehorende pop up paperpad. Daar zitten allerlei plaatjes in die je uit kunt knippen.

Op de 3e pagina heb ik alleen een zonnebloem gebruikt uit de pop up set.

Op de laatste pagina heb ik een pocket gemaakt. Hierop heb ik een duo colour stencil van CraftEmotions gebruikt. Ik heb de vormen met een Versamark watermerkpen nagetekend en daarna bewerkt met Nuvo embossingpoeder crystal clear en hot chocolate. De labels komen uit het dessinpapier.

Hieronder wat detailfoto's. De bloem en bladeren zijn stanzen van CraftEmotions.

Hier de plaatjes van dichtbij. De kip en gans heb ik verhoogd opgeplakt met foamtape.


Hier de pocket met embossing van dicht bij.

Dit zijn alle plaatjes die in de pocket zitten.

Dit is mijn laatste creatie voor dit jaar. Ik wil iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en ga jullie in 2023 weer van een hoop inspiratie voorzien.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  



   

2 opmerkingen: