Kerst Box

Wij zijn regelmatige sponsor van Kaartjes Inspiratie Challenge.
En hebben ook de creatie gemaakt voor deze challenge. 

De challenge deze keer is:

alles mag behalve een kaart.

Ik heb een kerstbox gemaakt.
Dat leek me prachtig en ik heb deze voor mijn ouders gemaakt.


Ik heb er nu een kerstbal ingelegd.
Maar voor mijn ouders doe ik er uiteraard lekkere kerst snoepjes in.
De box heb ik in elkaar gezet met grijsboord.
Deze is 2 mm dik.


De lades in deze box worden steeds ietsje kleiner.
En zoals je kunt zien lopen ze schuin af.


Hier zie je de box helemaal dicht.


Boven op heb ik kerstbomen geplakt.
Met poppetjes erbij.
Deze heb ik wel gekocht.


De lades heb ik knopjes opgemaakt.
Zodat je ze makkelijk open kunt doen.
Het design papier is van Marianne Design Jolly Christmas PB7065.


Doen jullie mee met de challenge bij Kaartjes Inspiratie challenge?
Klik dan HIER.
Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan maken.

Met creatieve groetjes
Anneke.
DT team lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt voor deze creatie.
Klik op het plaatje en je komt in de webwinkel.
 


1 opmerking: