Plannerpagina

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze plannerpagina's zien.

Ik heb hierbij gewerkt met het designpapier Harvest van StudioLight.

De linkerpagina is gemaakt met de stansmal Planner Essentials nr.349 van StudioLight.
Deze basis heb ik uit het designpapier gestanst.
Een stukje van de mal heb ik nog een keer gestanst uit ander designpapier en hiervan heb ik de pocket gemaakt.


Deze pocket heb ik bewerkt met de mask Duo Colour patroon Nr.1.
Dit heb ik met twee verschillende kleuren oranje inkt gedaan!


In deze pocket zit een label, gemaakt met de stans Essentials nr.381 van studiolight.
Ook deze is gestanst uit het designpapier.


Hierop zitten twee paddestoelen, gemaakt met de stans "paddestoelen lange steel" van Craft Emotions.


De gaatjes heb ik afgewerkt met blaadjes uit de stans Friendz nr.412 van StudioLight.
Het plaatje op de pagina komt ook uit het papiersetje.

  

De rechterzijde is gemaakt met hetzelfde designpapier en dezelfde stans.
Ook hier heb ik weer een pocket gemaakt.

 

Hierin zitten twee labels. Deze heb ik aan beide kanten bewerkt met mooie teksten.
Hiervoor heb ik de stempelsets Choose to be happy en Wish you were here van Carla kamphuis gebruikt. Dit zijn superleuke en handige tekststempels die overal bij passen.

 

Verder is de  pocket bewerkt met bladeren en pompoenen.
Beide zijn gemaakt met de stans Friendz nr.412 van StudioLight.


En dan is dit mijn creatie.
Hier zie je de pagina's in mijn journal.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  
















1 opmerking: