Zwemdiploma

   Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Lemonade van Marianne Design.
Het blauwe papier gaf mij het idee van het water in een zwembad.
Op wit papier heb ik vervolgens een tegeltjes patroon getekend.
Hierop komt dit blauwe papier als water in het zwembad.


Met dit gestreepte papier heb ik een soort ligbed gemaakt.
Hierop zit de tekst Spetter gestempeld.
Dit komt uit de Stamp469 van de Friendsset van StudioLight.


Ook deze tekst komt uit die stempelset.

 

De zwemmende hondjes komen ook uit die stempelset.
Ze zijn toch echt mega schattige?


Met een gele rand heb ik de kaart afgewerkt.
En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten