Challenge Augustus 2024: Gebruik een tekst stempel op je kaart

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn reminder zien voor onze lopende challenge.
De challenge is gebruik een stempel op je kaart.


Dit is mijn kaart geworden.
Ik heb gebruik gemaakt van de stansmal Masterpiece Basics #2
Het is een mal voor de art journal, maar zoals je ziet kun je er ook een kaart mee maken.


Aan de rechter boven kant heb ik een mal van Studio Light gebruikt.
Een prachtig rondje komt hier uit.


En ja ja daar is dan mijn tekst stempel op de kaart.
Lekker heel erg groot, daar hou ik van.
Gefeliciteerd.


Aan de onderkant heb ik een label houder gemaakt.
En daar heb ik allemaal plaatjes uitgeknipt en opgeplakt.


Ook heb ik er een kleine label bij gemaakt.
Heel handig als je hier geld aan vast wilt plakken of dat je je naam erop wilt zetten.

Doen jullie mee met onze challenge?
Dan maak je kans op een shoptegoed van € 10,00
Je mag met maximaal 2 kaarten mee doen.
Deze kun je hieronder inleveren.
Of in onze facebookgroep. Wil je daar naar toe klik dan HIER.
Succes!!

Groetjes Riky.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten