Fijne kerst

   Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.
Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Christmas at home van Marianne Design.


In de achtergrond van de kaart heb ik met de maskmal "Sterren" van Craft Emotions de sterren gemaakt.

In het grote ronde gat heb ik een dun touwtje gemaakt en hieraan hangt het mooie plaatje uit het leuke decoupage vel van Marianne design.


Dit plaatje kan helemaal draaien en dan zie je ineens een heel ander plaatje.
Boven de afbeelding zitten van die leuke kleine kerstbelletjes.


Onderin is de kaart versiert met de stempelset "Tekst rondjes Kerst" van Craft Emotions.


Boven op de kaart heb ik de tekst "fijne kerst" gebruikt uit de gelijknamige stansmal van Marianne Design.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
   

   
















  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten