frisse limonade

 hallo allemaal,

Het is zomer, tijd voor een zomers kaartje!. Vandaag is het een eenvoudig kaartje gebleven. Ik heb hier wel met een nieuwe snijmachine gewerkt, deze maakt gekartelde randen. 

Hoe geweldig is dat!!


Zo heb je snel een kaartje gemaakt met een bijzondere uitstraling. 

Voor dit kaartje heb ik de basis cardstock gebruikt en een dubbel kaartje gemaakt van 10 x15 cm. 

Het zomerse designpapier heb ik van het merk: Piatek: Fresh Lemonade. Bij dit designpapier zitten leuke plaatjes die je uit kan knippen. Deze heb ik onderaan de kaart geplakt, voor de set flessen. 

Achter de flessen heb ik een mal gebruikt van de Studio Light mal Essentials.
En de flessen zelf zijn afkomstig van Craft Emotions.
Een oudere stempel gebruikt ter aanvulling, maakt het kaartje compleet.
Alle materialen zijn te koop bij
https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ en via de plaatjes hieronder kan je ook gelijk bestellen. 

Dit zijn de benodigde materialen: 


Veel knutselplezier!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten