Groetjes

    Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag dit zomerse mandje zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Summer Vibes van Marianne Design.
Dit zomerse papier inspireerde mij een zomers picknickmandje te maken. 


Dit heb ik gecombineerd met de leuke tekstmal Groetjes van Marianne Design.
Deze tekstmallen gebruik ik supergraag! Je hebt een mooie sierlijke tekst, maar door de achterkant valt de tekst toch goed op, op een drukke kaart, ideaal!


Op de band van het mandje heb ik de randmal Esmeralda van Joy Crafts gebruikt.
Deze heb ik gespiegeld tegen elkaar aan geplakt, voor deze grappige rand.


Langs de rand van het mandje zitten zeeschelpen uit de gelijknamige mal van Marianne design. Dat geeft het mandje echt een zomerse afwerking.
Laat de zomer maar weer komen!


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten