Vakantie tijd

 Hallo allemaal, 

hier weer een kaartje van mij. Het is een zomers kaartje geworden met een beetje andere sluiting als normaal. 

Ik heb papier van Marianne design Summer Vibes gebruikt, en donkerblauwe cardstock. Het kaartje is 13x26 en ik heb het gerild op 6,5-13,5-20 cm. 

In de binnenkant heb ik het versierd met de mallen van Craft Emotions de krat met flessen. Tevens heb ik bloemetjes in de flessen gestoken die ook van Craft Emotions zijn. 


Zie hier de bloemetjes. Uit de bloemetjes komen de hartjes die ik gebruikt heb als extraatje in de hoek, dat staat schattig toch? op de voorkant van de kaart ook nog eens de hartjes in het geel die van het gele bloemetje komen.

 
Hier zie je dat de kaart kan schuiven.


Hieronder zie je de foto van het schuifsysteem. 

Je neemt hiervoor een strook papier van 2 a 3 cm breed en 12 cm lang. Je rilt deze met de lange zijde tegen de liniaal. Dan plak je het binnenste laagje dicht en ontstaat er een gleufje aan beide zijden. Deze kan over en weer in de kaart worden geschoven.

Voor de schuifkaart heb ik de Studiolight cutting mal gebruikt, nr 73. 

Alle materialen hebben ze bij bij https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ 

Je kan ook op de plaatjes klikken, dan komt je gelijk op de juiste pagina 

Veel scrapplezier! En ik hoop dat je genoten hebt van dit blogbericht, 

  groetjes Gea

   


               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten