Word maar snel beter!

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze beterschapskaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Butterfly Meadow van Scrapboys.


De basis van de kaart is de mal "Art Noah" van Dutch Doobadoo.


Met de stempelset "Beterschapsknuffel" van Craft Emotions heb ik de tekst "Word maar snel beter" gestempeld.


Met de stansset "Vaas met takken" eveneens van Craft Emotions heb ik deze vaas gemaakt, maar ook de rest van de kaart met takjes bewerkt om zo een soort bos/oerwoud idee te creëren.


Met de stans "Cameleon" ook van Craft Emotions heb ik de super schattige kameleon in het bos verwerkt.



En dan is dit weer mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
  







 

 

 















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten