Vintage dame

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een vintagekaart laten zien.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.783). Deze heb ik uit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Nostalgia).


Als decoratie heb ik een stencil van Jenine's Mindful Art gebruikt. Hiervoor heb ik Memento Espresso truffle gebruikt.

De dame komt uit een setje van Paper Favourites. Je kunt deze afbeeldingen gebruiken voor de populaire dieptekaarten maar dus ook uitknippen om zo op een kaart te gebruiken.

Voor op de zijkanten heb ik wat bloemen uitgestanst van CraftEmotions.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   



 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten