Challenge Februari 2024: Maak een rode valentijn kaart


Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie mijn voorbeeld te laten zien voor de challenge in de groep bij Hobbyshop Veldmaat.
Ditmaal, is het thema, maak een valentijnskaart in de kleur rood, natuurlijk mag je dat ook combineren met een nadere kleur, maar rood moet duidelijk te zien zijn!
Er is ook een wedstrijd aan verbonden.
Zet jou creatie in het album op facebook en vanaf 10 inzendingen wordt er een prijs weggegeven.
Dus het is zeker de moeite waard om mee te doen!
Ik heb een shaker kaart gemaakt met de mooie stans van Marianne design rechthoek Swirl
.Het stempeltje is van craft emotions, en als je goed kijkt, zie je dat ik op het kleine hartje wat glossy accents heb gedaan, echt leuk spul is dat.
Maar ik zal alles linken wat ik heb gebruikt!
Groetjes weer en tot de volgende keer Francis



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten