Huwelijkspagina

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze huwelijkspagina zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Sweet Memories van Craft & You.
Dit papier heb ik gemat op cremekleurig en kraft papier.
Met andere stukken uit het designpapier heb ik de achtergrond gemaakt.
Verder heb ik met texture paste achtergrond bewerkt.



Langs de rand heb ik scheuren gemaakt in het papier.
Hierachter heb ik een swirl van Joy Crafts gebruikt.


Met de kersenboesem mal van Craft&You heb ik de bloementoef gemaakt op de hoek van de pagina.


Met Nuvo Drops heb ik de takjes en bloemen bewerkt.


Deze afbeelding komt ook uit het designpapier.
Deze heb ik ook met Nuvo drops extra opgeleukt.


De foto zijn afbeeldingen van internet, maar die kunnen natuurlijk heel eenvoudig vervangen worden door je eigen trouwfoto's.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten