Hallo, ik wil mij graag even voorstellen.

Ik mag voor Hobbyshop Veldmaat bijdrages gaan leveren.

Ik ben Gea Lankheet geboren in 1961 en na 45 jaar werken als verpleegkundige nu lekker veel tijd om mijn hobby’s uit te voeren : scrappen en kaarten maken.

Sinds mijn kind-zijn heb ik altijd gefröbeld, het zal wel komen door een 3e jaar kleuterklas te doen…hi hi. Ik zat al heel jong achter de naaimachine en kon breien en haken, maar stempelen was mijn favoriet.

Stempelen kwam in de jaren 80 weer in, en sinds die tijd maak ik altijd mijn kaarten zelf, ooit mijn trouwkaarten ook zelf gemaakt.  Ik kleur stempels in, ik met potloden of inkt, maak achtergronden, zo is er geen kaart hetzelfde. Dat stempelen op kaarten niet alleen hoeft, heb ik gaandeweg geleerd, omdat er voor het jaar 2000 amper scrapspullen te koop waren in Nederland, stempelde ik mijn fotoalbums. Vandaar dat ik ook scrapboeken maak en soms ontwerp. ( Heel erg handig als je lastige foto’s hebt). In mijn hobby heb ik een paar vriendinnen meegenomen, die nu ook al weer meer dan 20 jaar actief zijn in deze hobby.  Wij komen maandelijks bij elkaar om steeds weer leuke ideeën op te doen en natuurlijk ook te beppen.

Het lijkt mij erg leuk om aan de slag te gaan voor Hobbyshop de Veldmaat, heerlijk nieuwe ideeën uitwerken en jullie veel leuke ontwerpen te laten zien.

Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten