Been there snapped that

Hallo allemaal,

De hondenstempeltjes van Craftlab zijn echt zo schattig. Daar moest ik echt een kaart mee maken.
De basis voor mijn kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.242). Deze heb ik uit lila linnenkarton gesneden. De mal is eigen voor een 2-luik maar ik heb er een 3e deel aan getekend zodat het een 3-luik wordt. Het dessinpapier is van Piatek (Stitched with love).

In het middelste deel heb ik een cirkel gemaakt met een stans van Marianne Design. De bruine cirkels heb ik gemaakt met een stempel van CraftEmotions en Distress Inkt Gathered Twigs.

 De tekst hoort bij de hondenstempels.

Kijk nou toch hoe leuk ze zijn. De hondjes heb ik met Memento Tuxedo black gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten