Pensioen

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien, voor iemand die met pensioen gaat.


Ik heb gewerkt met het designpapier "Stiched with love" van Piatek.
Met de kleur van het cardstock ben ik helemaal buiten mijn comfortzone gegaan namelijk paars en daar werk ik eigenlijk nooit mee, maar hierbij vind ik het erg leuk staan.



Op de voorkant heb ik de stempelset "Met Pensioen" van Craft Emotions gebruikt voor de stempel.
Dit is zo'n klein tekststempeltje van Craft Emotions en zoals altijd zijn die weer superleuk met erg mooie teksten!


De basis van de kaart is de tekenmal van Dutch Doobadoo "Shape Art Scallop tag".
Dit is een hele lange mal. Ik heb deze twee keer gerild tot een gevouwen kaart.
De kaart moest toen nog een sluiting krijgen en dat heb ik gedaan door de ronde punt onder deze strook te schuiven.


Als de kaart dan helemaal open is, zie je weer de volledige lengte van de kaart.

 

Rechts heb ik een kaartje achter een band geschoven.
Ook deze stempel komt uit de stempelset "Met pensioen".



Ook in het midden heb ik de stempelset gebruikt, samen  met een kaartje uit het paperpad.


Links heb ik een pocket gemaakt om nog een beetje geld in te steken.


En dan is dit weer mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 

  

   







Geen opmerkingen:

Een reactie posten