Stay at home

 Hallo beste bezoeker.


De corona tijd vraagt nog alle dagen onze aandacht.
Op dit moment zijn voor het eerst de regel iets versoepeld.
Ik ervaar het als een verrijking om zomaar even een winkel binnen te lopen voor spullen die je nodig bent. 
Zo ook bij Hobby Veldmaat waar ik dit design papier zag liggen.

                                        

Het design papier is van Craft & You uit de serie Stay at home.
Voor de basis heb ik groen linnen karton nummer 1030 gebruikt en daarop wit glad karton.
Op dit karton heb ik gewerkt met de tekenmal van Dutch Doobadoo nummer 471.713.168
Aan de onderkant heb ik op 7.5 cm een rillijn aangebracht.
Dit omgevouwen zodat er een pochet ontstaat.
Het witte ronde gestanste deel komt van de snijmal Studio Light Essentials SL385

    

De dames en de tekst komen uit het designpapier.
Aan de linkerkant heb ik de dames gemat op op linnen karton nummer 1180 wat ik heb uitgesneden met
de Studio Light Essentials Basic SDC 52
Heb alles verhoogd met foam tape opgeplakt.
 

   

Aan de onderkant kon ik het niet laten
 om toch wat bloemen toe te voegen.
Het klimoptakje is van stencil 115633/0753
De bloemen zijn van Leane 45.4544 en de meeldraadjes zijn op van Leanne.
Deze toepasselijke kaart heb ik gemaakt voor een kennis die nog steeds veel thuis is, waar het bezoek nog beperkt is.
Ik verwacht dat ze hier blij van wordt.

Dit was mijn bijdrage voor deze week.
Bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Groeten van Rikie de Mönnink.

 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  










2 opmerkingen: