Harten slimline kaart.

Dag Allemaal.

Fijn dat jullie weer een bezoek brengen aan ons blog. 

Vandaag laat ik mijn creatie zien die ik heb gemaakt met de
 nieuwe tekenmal van Dutch Doobadoo
Dutch Card Art Slimeline Harten 470.713.871



Ben begonnen op zwart linnen karton nummer 1350.
Daarna heb ik wit linnen karton gebruikt nummer 1315
Het designpapier is van Craft O Clock Green Mood van 20 x20 cm.

Op deze kaart heb ik horizontaal een strook geplaatst,
 deze is getekend met dezelfde mal.
Teken de rondjes van de bovenkant op 
tot de tweede ronding aan de zijkant.
Vervolgens leg je de onderkant van de mal
 op de rondjes van de zijkant  
en kun je het onderste gedeelte optekenen.
Dit heb ik zwart/wit en op design papier gedaan.

Onderaan op de banner heb ik een groep bloemen geplaats
 want dat hoort toch bij deze gelegenheid.
De takjes zijn van 
CraftEmotions nummers 115633/165 en 115633/052
De bloemen en de meeldraadjes zijn van
 Leane 45.4544 en de meeldraadjes 4421

De hartjes komen dus van de tekenmal.
De ringen is een stencil van Crealies, 
maar helaas niet meer leverbaar.
De ballonnen en de cijfers komen
 van de stencils CraftEmotions. 
Ballonnen van het stencil Hartelijk gefeliciteerd 
en de cijfers van 115633/165.



Aan de bovenkant heb ik een label gebruikt van 
 Studiolight stencilSL335
 en de tekst die hier op is gestempeld is van 
CraftEmotions 130501/1318.


Slimline kaarten zijn er leuk om te maken.
 Ik hoop dat u dit met veel plezier hebt gelezen.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 
  


   

 

2 opmerkingen: