Mannen envelop

Hoi hoi,

een creatie voor een man gemaakt met het mooi papier van 13@rts Mr Handsome.


En als basis heb ik de mal van Studio Light SL396 genomen.
Deze leende zich heel mooi om het zo te maken.
De sluiting is gemaakt met een afbeelding van een LP deze zit bij het dsp, allerlei leuke elementen op uit te knippen.
Heb hem wel verstevigd met chipbord, zodat je er nu een touwtje omheen kan draaien en een bradje doorheen gehaald.



Ook op deze pagina's zie je elementen die ik erbij geplakt heb.
De hoeken heb ik geponst met de ticketpons van Vaessen.
Ik heb hier 2 extra's pagina's ingemaakt.


Borderrand is van Joy!Crafts 6002/1318.
En dit papier heeft ook weinig nodig, is gewoon mooi, je zou eventueel hier nog zelf wel iets in kunnen schrijven met een zwarte fijn schrijver iets persoonlijks.




In het midden heb ik een strookje geplakt waar ik ook een zelfgemaakte ticket achter geschoven heb.



Deze stempel is van Craft Emotions 130501/1830.

En zo heb je toch snel een leuke mannencreatie gemaakt met dit design papier, je hebt eigenlijk niet veel meer nodig.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  


4 opmerkingen:

  1. Had de mooie creatie net al bij Elly voorbij zien komen.
    Echt supergaaf.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen