Happy


Dag allemaal,
Wat fijn dat je weer een kijkje komt nemen op ons blog.

Bij ons in de winkel komt er soms zoveel binnen en doordat ik dicht bij het vuur zit mag ik ook vaak met de nieuwste spullen gaan werken.

Dit keer ga ik aan het werk met het designpapier van studiolight A5MPPSL160
Dit is een mannen lijn.


Ja het werken met een bijzonder vorm van een kaart spreekt mij toch ook wel aan.
Dus maar weer een Dutch Doobadoo tekenmal gekozen.

Heb verschillende groottes uitgetekend op Craft papier en de daarop volgende lijn het design papier.
Het kleine gedeelte ga ik verhoogd opplakken.
Alle randjes van het design papier heb ik steeds bruin gemaakt met inkt.
Dit heb ik gedaan met Versafine Vintage-Sepia.


Voordat ik het kleine gedeelte ga opplakken heb ik eerst 3 afbeeldingen uitgeknipt en verhoogt opgeplakt.
Daarna het kleine gedeelte van de teken mal erop geplakt.


Uit Craft karton heb ik een deel van het stencil Studiolight Essentials Basic SDC52 gestanst
 en daarna een stukje design papier erop geplakt.



 Dit heb ik zo opgeplakt dat er de labels achter kunnen.


Voor de labels heb ik gebruik gemaakt van het stencil CraftEmotions 115633/0824
Dit stencil heeft ook de rondjes die je om de gaatjes kunt plakken.
Verder heb ik  designpapier erop geplakt en afbeeldingen uit het design papier  geknipt.
Daarna een stukje waxed katoen koord 5 mm, 12283-8302 aan het gaatje gemaakt. 


Op het uit gestanste stukje heb ik de afbeelding van de poes en de tekst uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Verder heb ik de auto van Marianne design nummer LR 0641uitgestanst.
Voor ik deze uit het stencil haal heb ik hem met een sponsje en Versafine Vintage Sepia inkt ingekleurd.
De wielen in zwart uit gestanst.

Deze kaart heb ik met veel plezier gemaakt.

Hoop dat je dit bericht met net zoveel plezier hebt gelezen.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.


  

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten