Rolodex kaartjes

 Goedemorgen,

van het design papier van Marianne Design heb ik rolodex kaartjes opgepimpt.



De rolodex kaartjes is een stans van Studio Light.


Ik heb ze opgepimpt met het uitknip vel van Craft O Clock.
En die vind je HIER.
Daaronder heb ik sisal gebruikt.


Tekst is van Craft Emotions. 




Op de smalle stukken heb ik een mask van Jolanda de Ronde weer gebruikt, krijg je echt weer heel ander design papier.


Op de achterzijdes van deze rolodex kaartjes het ruitjes papier zo gebruikt, zodat je er voldoende nog op kunt schrijven, en de eerste dagen van de week gestempeld, deze set is ook van Craft Emotions, de bullet set.
Bovenin: ochtend, middag en avond.

Rolodex kaartjes blijven super leuk om te maken, en mijn rolodex is nog lang niet vol, dus je zult er nog wel meer zien van mij.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.








 

1 opmerking: