Girl power

 Goede morgen op deze laatste dag voor het weekend kom ik een kaartje met jullie delen die ik gemaakt heb met design papier van Piatek paper girl

Vrolijk en kleurrijk papier. Dat totaal buiten mijn comfort zone valt. Zowel qua kleur als afbeeldingen


Ik ben niet zo van het plaatjes knippen, maar eigenlijk alles wat er op deze kaart geplakt en verwekt is heb ik uit het design papier geknipt 


Vind al dat geknip altijd zoveel tijd in beslag nemen., maar als ik zo alle uitgeknipte onderdelen bij elkaar op een kaartje geplakt zie is het best een leuke vrolijke kaart geworden voor een jonge dame

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten