Challenge September 2024: Maak een kaart met een driehoek

 Goedemorgen allen.

De opdracht van de challenge van September is:
Gebruik een driehoek op jouw creatie.


Op de voorkant van mijn creatie heb ik 2x een driehoek geplaatst.
De basiskaart is van bruin Kraft karton.

Het designpapier en de knip elementen komen van:
Craft O Clock Soulflowers.



Aan de binnenkant van deze creatie
 heb ik weer gewerkt met een grote driehoek.

Hier vierkantjes achter gemaakt zodat ze lijken op een driehoek.

Voor de versiering heb ik een aantal mallen van CraftEmotions gebruikt.
Verder nog wat knip elementen.

Producten vind je onderaan dit bericht.



Aan de linker kant de stekers van CraftEmotions gebruikt.

De tekst is van Marianne Design.

Nou deze uitdaging is toch niet moeilijk dacht ik zelf.

Elke week volgt er van het team nog een voorbeeld.
 Zo ontvang je steeds nieuwe inspiratie.

Ga jij met deze challenge meedoen?????


Gebruik dan duidelijk zichtbaar 2 producten,
 uit onze winkel of webwinkel.

Jou creatie mag nog niet zijn geplaatst
 op internet voor 01-09-2024

Wij verloten een shoptegoed onder de ingeleverde creaties.
 Creaties op het blog en op facebook doen mee.

Hieronder staat een link en daar kun jij jouw creatie plaatsen.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten