Cirkeltjes kaart

 hallo allemaal, 

Ik heb enorm vrolijk papier gebruikt van Marianne Design, Lemonade. Ik heb er dan ook een vrolijke kaart mee gemaakt, die samen met de stempels van Craft Emotions eigenlijk naar iedereen verstuurd kan worden.

Het is een kaart die in drieën wordt gevouwen.
Hieronder zie je de voorkant. 
Voor alle cirkels heb ik de nieuwe mal: Majestic Rond van Craft Emotions gebruikt. 
In het midden van de mal heb ik met de gewone ronde mallen met designpapier rondjes uitgestand. 
De cirkels  heb ik op verschillende hoogtes op elkaar geplakt. Ik heb ook de achterkant van de cirkels met rondjes bekleed.  
Zo ziet de binnenkant eruit, als je hem 1x openklapt. 
Aan de rechterkant een leuke stempel en wat losse versieringen als een stokbroodje en appel.
                             

Bij dit design papier horen ook nog een uitdrukvel met deze leuke plaatjes. Ik heb alles opgeplakt met foamtape. Ook de etiketjes zaten erbij. 

Gezellig kaartje geworden toch? Ik hoop dat ik jullie hiermee op creatieve ideeën heb gebracht, want er is natuurlijk nog veel meer mogelijk
Groetjes Gea 

Wil je ook hetzelfde papier en mallen? Klik op de plaatjes van Hobbyshop Veldmaat: 
https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ 
dan krijg je gelijk de linkjes. 
                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten