Rozen

    Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Met de prachtige platen uit het designpapier Shabby Chic Roses van Paper Favourites heb ik deze kaart gemaakt. De mal Creatable Lay-out vierkant van Marianne design heb ik gestanst uit dit papier. Onder de buitenrand heb ik extra lagen papier geplakt, zodat die naar voren komt.


De randen heb ik versiert met de stempeltjes uit de stempelset Special For You van Craft Emotions.


Ook deze leuke vaas komt uit deze stempelset. Bij deze vaas heb ik de banner en de bloem gekleurd om iets meer diepte te geven in de stempel.


En dan was dat alweer mijn kaart deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten